zaterdag 10 augustus 2013

Kriebels

Het begint te kriebelen, de afstand waarover misschien wel de meest heroïsche verhalen zich ten ronde doen roept. Een tijdje terug zacht fluisterend maar ondertussen beginnen de 42.195 meter hard naar me te schreeuwen. Niet gek, vandaag zijn de eerste WK atletiek medailles uitgedeeld aan de vrouwen die de marathon liepen, zie ik de ene na de andere marathontraining voorbij komen op Strava van trainingsgenootjes en tot slot beginnen mijn eigen trainingen ook nog eens op marathontrainingen te lijken. Trainingen van onder de 20km zijn tegenwoordig kort en records na records worden verbroken. Vorige week tikte ik tijdens een duurloop de 33km aan, volgende week staat er 36km op het schema. Een paar weken terug bleef het bij enkele slokjes water die ik tot me nam tijdens de training, tegenwoordig lijkt het meer op zuipen. Dat mag ook wel want over minder dan een maand is het zover, vanaf 8 september ±14:00 mag ik mij hopelijk een marathonloper noemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten